ÁNALISI DE PUBLICITAT


ÁNALISI DE PUBLICITAT



·         Quin producte és? (empresa + empresa anunciadora)
L'anunci publicitari està promocionant un nou producte de la marca Pantene, l'acondicionador "3 minute miracle", transmès en TV. Per aquest anunci van contractar a Selena Gomez, qui és una de les artistes més famoses en l'actualitat, coincidint en l'any en l'any que va llençar el seu nou material discogràfic, fent que la marca de xampú es convertís en tendència en les xarxes socials com Twitter.

·         Quin és el target (franja d'edat, sexe, nivell econòmic...)
L'anunci va dirigir especialment a les dones, amb la finalitat de promoure el seu acondicionador de Pantene a través de l'actriu i cantant Selena Gomez mostrant una cabellera perfecta.

·         Quins recursos publicitaris apareixen (on i com hi apareixen)
Els anuncis publicitaris de Pantene es ressalten pel colors blancs i daurat, que són els productes de la marca. En aquest cas Selena, va vestida amb un vestit blanc i accessoris daurats, al igual, el fons té colors blancs i daurat. Amb el color, s'intenta transmetre bondat, amor, puresa, en canvi, amb el color daurat, diners, felicitat, alegria i vida. També tenen un impacte visual en l'espectador, per captar l'atenció. En conjunt, són colors que transmeten coses positives, que poden millorar el nostre estat d'ànim.
El recurs publicitari que cal destacar és la personificació, ja que amb recurs pretén donar prestigi i qualitat la producte.

·         Què ens vol vendre en realitat?
En realitat ens vol vendre va dirigit a les dones i va directament a la part a la part desitjosa de les dones, on ens presenta a la cantant i actriu Selena Gomez, una figura pública, que es podria dir que el model de bellesa que moltes dones volen tenir. En aquest anunci es mostra a l'actriu amb una cabellera ben cuidat, el qual significa per a les dones alguna cosa amb el que se senten còmodes i se senten segures de si mateixes, veure's atractives.
El fet de que Selena es trobi en un estudi fotogràfic podria significar que el que et vegis bé lis donarà una imatge d'un alt estatus social, més elegants i que seran el centre d'atenció.
En el cas de la música de fons "Hands To Myself", es moguda i provocativa, donant l'idea de que així seràs una dona més perfecta, atractiva, alegre i seductora.
Dona una idea de força, la paraula clau d'aquest anunci és força, perquè ens vol donar el missatge de que és important tenir un cabell fort.

En canvi en la motivació, és emocional, ja que vol transmetre una sensació de bellesa.


·         Quin producte és? (empresa + empresa anunciadora)
L'elecció de Zac Efron respon a que l'actor personifica la masculinitat, amb un estil urbà, segur de si mateix, carismàtic i enganyós, que encaixa perfectament amb el perfum. L'anunci va ser difós per diverses xarxes socials, com; Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, a part de l'anunci televisiu.
L'empresa i empresa anunciadora és la marca Hugo Boss, una marca alemanya.

·         Quin és el target (franja d'edat, sexe, nivell econòmic...)
L'anunci va únicament dirigit als homes, amb la finalitat de promoure als espectadors masculins, donant a entendre que amb aquest perfum, obtindran poder i forces per arribar a aconseguir les seves metes.
El tipus d'homes es d'una franja d'edat entre els 18-38 anys. En el cas del nivell econòmic, seria per persones del tipus econòmic mitjà, mitjà alt, alt, ja que amb aquesta fragància intenta donar seguretat i dir-te que no importa res més que tu i els teus somnis.

·         Quins recursos publicitaris apareixen (on i com hi apareixen)
El recurs utilitzat més identificatiu és la personificació, ja que que intenta donar prestigi i valor al perfum.

·         Què ens vol vendre en realitat?
Segon Hugo Boss, ell protagonitzarà una innovadora campanya digital "Your Time Is Now", que anima als joves a seguir les seves passions per lluitar i arribar a les seves metes, disfrutant així d'una vida construïda en base dels propis somnis i aspiracions. 




·         Quin producte és? (empresa + empresa anunciadora)
Apple Sway Credits
La campanya Apple Sway es va desenvolupar al TBWA / Media Arts Lab.
El rodatge va ser filmat a Praga pel director Sam Brown a través de Woodpecker imperial amb el director de fotografia Franz Lustig, el productor Timory King, el dissenyador de producció Quito Cooksey.
La producció local a Praga va ser per Unit + Sofa.
La música és "Palace" de Sam Smith.


·         Quin és el target (franja d'edat, sexe, nivell econòmic...)
L'anunci va únicament dirigit a homes i dones, amb la finalitat de crear una necessitat de tindre el producte. L'edat dels consumidors, no es troba definida, però es podria dir que entre els 12 anys fins els 55 anys. Al igual que els altres dos anuncis, aquests va dirigit a persones amb un nivell econòmic mitjà, mitjà alt o alt.

·         Quins recursos publicitaris apareixen (on i com hi apareixen)
Els recursos publicitaris utilitzats són:
Personificació/Famosos testimonis, ja que aquesta parella és una parella a la vida real. A més a més, es una parella molt famosa de ballerians.
També utilitzen la cançó, per atreure al públic, ja que aquesta és molt congeuda al igual que el seu cantant.

·         Què ens vol vendre en realitat?
L'anunci es titula Sway i està protagonitzada per una parella de ballarins que ballen al ritme de la cançó Palace, de Sam Smith.

En l'anunci també destaca la presència de dos dels productes estrella de la companyia precisament per a aquest període de Nadal com són el nou iPhone X i els auriculars inalàmbrics AirPods, peces fonamentals en el ball de la protagonista femenina enmig d'una ciutat nevada.
En definitiva el que intenta desde Apple es mostrar la capacitat de portar-nos a una realitat paral·lela i d'una immersió total disfrutant de la tecnologia.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COLOR

PRIMERES PEL·LÍCULES

CÀRRECS DEL CINEMA